W polskim prawie nie mamy niestety uregulowanych odstąpień od umowy. Zwrot towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym możliwy jest tylko, gdy przedsiębiorca wyrazi taką wolę. Również w jego gestii leży ustalenie sposobu zwrotu takiego towaru.
Kupując ostatnio spodnie w sklepie House zauważyłam, że zmieniła się ich polityka zwrotów. Aktualnie wygląda to tak:
- na zwrot towaru mamy 365 dni od daty zakupu
- można go dokonać w dowolnym salonie House w Polsce
- jeżeli dokonamy zwrotu w ciągu 30 dni od daty zakupu, należność otrzymamy w gotówce
- wszystkie zwroty powyżej 30 dni od daty zakupu będą zwracane wyłącznie na kartę podarunkową do wykorzystania w sklepie House.
Nowy zapis to ten dotyczący zwrotu gotówki - wcześniej był możliwy zwrot tylko i wyłącznie na kartę podarunkową.
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
OdpowiedzUsuńWitam
OdpowiedzUsuńWadliwe produkty mogą Państwo zwrócić w ciągu 2 lat od ich odebrania. Otrzymają wtedy Państwo zwrot całej wpłaconej kwoty, łącznie z wszelkimi kosztami wysyłki, stosownie do przypadku.
OdpowiedzUsuńGdybyście myśleli o eksporcie towarów do Rosji, Białurusi lub na Ukrainę to koniecznie zgłoś się do CCRW czyli Centrum Certyfikacji Rynków Wschodnich. Załatwisz tam certyfukaty gost r ex i inne niezbędne do eksportu dokumenty.
OdpowiedzUsuń