poniedziałek, 27 marca 2017

House - zmiana polityki zwrotów towarów zakupionych w salonie stacjonarnych

W polskim prawie nie mamy niestety uregulowanych odstąpień od umowy. Zwrot towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym możliwy jest tylko, gdy przedsiębiorca wyrazi taką wolę. Również w jego gestii leży ustalenie sposobu zwrotu takiego towaru.



Kupując ostatnio spodnie w sklepie House zauważyłam, że zmieniła się ich polityka zwrotów. Aktualnie wygląda to tak:
  • na zwrot towaru mamy 365 dni od daty zakupu
  •  można go dokonać w dowolnym salonie House w Polsce
  • jeżeli dokonamy zwrotu w ciągu 30 dni od daty zakupu, należność otrzymamy w gotówce
  • wszystkie zwroty powyżej 30 dni od daty zakupu będą zwracane wyłącznie na kartę podarunkową do wykorzystania w sklepie House.

Nowy zapis to ten dotyczący zwrotu gotówki - wcześniej był możliwy zwrot tylko i wyłącznie na kartę podarunkową.

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wadliwe produkty mogą Państwo zwrócić w ciągu 2 lat od ich odebrania. Otrzymają wtedy Państwo zwrot całej wpłaconej kwoty, łącznie z wszelkimi kosztami wysyłki, stosownie do przypadku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybyście myśleli o eksporcie towarów do Rosji, Białurusi lub na Ukrainę to koniecznie zgłoś się do CCRW czyli Centrum Certyfikacji Rynków Wschodnich. Załatwisz tam certyfukaty gost r ex i inne niezbędne do eksportu dokumenty.

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Dziękuję Ci za czas spędzony na moim blogu. Jeśli potrzebujesz porady konsumenckiej w ramach moich możliwości i umiejętności chętnie Ci pomogę :-) Pozdrawiam,

Strange Cake.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...