wtorek, 8 stycznia 2013

Nowa praca, nowe obowiązki.

Jakiś czas temu pożegnałam się z biurem Rzecznika Konsumentów (chociaż nie do końca) i przesiadłam się do Wydziału Europejskiego, stąd od jakiegoś czasu mały zastój na blogu :-) Chociaż wydaje mi się, że tematyki konsumenckiej mimo wszystko nigdy nie porzucę i będzie to moim cichym hobby. Mam nadzieję, że niebawem powrócę z jakimś konsumenckim postem tylko muszę się z tym 'przespać', pomyśleć o czym napisać, zebrać słowa. Póki co głowę mam stety-niestety, pełną UE i przeróżnych spraw organizacyjnych i tak będzie przez najbliższe 2 lata. A co dalej? Któż to wie ;-)

Póki co pozdrawiam Was z mojego zasypanego śniegiem w dniu dzisiejszym miasta!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj! Dziękuję Ci za czas spędzony na moim blogu. Jeśli potrzebujesz porady konsumenckiej w ramach moich możliwości i umiejętności chętnie Ci pomogę :-) Pozdrawiam,

Strange Cake.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...