wtorek, 16 kwietnia 2013

Ogłoszenia cz. 1

Ogłoszenie nr 1:
Od pewnego czasu na stronie http://www.portalkonsumencki.pl/ w sekcji "Polecane blogi" możecie znaleźć odnośniki do moich postów  :-) To owoc współpracy z Panem Marcinem Malinowskim, twórcą owego portalu. Cieszę się ogromnie, ponieważ to o czym piszę ma szansę dotarcia do większej ilości osób. Mam również nadzieję, że nasza współpraca będzie się sukcesywnie rozwijać. Panie Marcinie- jeszcze raz dziękuję! :-)

Ogłoszenie nr 2:
Ostatnimi czasy mało mnie tu- już się tłumaczę ;-) Mam teraz 'gorący okres' w pracy (prowadzę biuro projektu w ramach PO KL) - zakończyliśmy rekrutację, mam mnóstwo papierkowej roboty, co często oznacza że siedzę po godzinach i nie mam ani siły, ani czasu, a czasem nawet ochoty zaglądać na bloga. W długi weekend majowy odpocznę, naładuję akumulatorki, nie będę już miała aż tyle pracy, więc na pewno nadrobię blogowo- konsumenckie zaległości ;-)
Na Facebook'owy fanpage Bloga Konsumenckiego staram się wrzucać wszelkie ważne newsy z UOKiK'u czy UKE - mam nadzieję, że wszystkim obserwującym się przydają.

Ogłoszenie nr 3:
Planuję założyć też konto dla Bloga Konsumenckiego na Tweeterze. Ale to przy czasie.

Póki co to by było na tyle :-) Życzę wszystkim czytelnikom udanej reszty tygodnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj! Dziękuję Ci za czas spędzony na moim blogu. Jeśli potrzebujesz porady konsumenckiej w ramach moich możliwości i umiejętności chętnie Ci pomogę :-) Pozdrawiam,

Strange Cake.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...